W ramach projektu planowana jest realizacja następujących zakupów:
- krzesła ergonomiczne z możliwością dostosowania do indywidualnych potrzeb pracownika,
- podnóżki,
- biurka z regulacją wysokości,
- lampki biurowe
- monitory komputerowe z możliwością regulacji ustawienia,
- ergonomiczne klawiatury oraz myszy komputerowe,
- krzesła dla orkiestry oraz dyrygenta wspomagające prawidłową postawę.
- pulpity do nut wraz z lampkami dla zespołu wokalnego i orkiestry,
- myjki ciśnieniowe, mopy elektryczne, urządzenia do czyszczenia posadzek,
- nawilżacze elektryczne,
- podnośnik koszowy,
- kurtyna odseparowująca miejsce pracy z farbami, odsysacz oparów,
- słuchawki nauszne,
Dodatkowo przeprowadzone zostaną szkolenia pracowników Teatru Rozrywki, mające na celu eliminowanie złych nawyków, a także promowanie prawidłowej postawy ciała oraz wskazanie ćwiczeń zapobiegających schorzeniom układu mięśniowo-szkieletowego, szkolenia te będą podzielone na dwa bloki: dla pracowników artystycznych i pozostałych w związku z ich dostosowaniem do zajmowanych stanowisk.
Planowana całkowita wartość projektu wynosi: 473 379,14 zł
Planowane całkowite wydatki kwalifikowalne projektu wynoszą 473 379,14 zł, w tym współfinansowanie UE w kwocie: 402 372,26 zł oraz dotacja celowa z budżetu krajowego w kwocie: 14 201,38 zł.
Okres realizacji projektu: 01.02.2019 r. – 29.12.2020 r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
REALIZACJA PROJEKTU
1. Podnośnik koszowy - Rozeznanie Rynku
REALIZACJA PROJEKTU
1. Podnośnik koszowy - Rozeznanie Rynku
Formularz oferty - podnośnik koszowy.doc |
Opis i specyfikacja - podnośnik koszowy.doc |
Załącznik nr 1 i 2-2.doc |
2. Doposażenie Teatru Rozrywki w krzesła
- szczegóły na stronie bip.teat-rozrywki.pl w zakładce zamówienia publiczne.
3. Doposażenie Teatru Rozrywki w biurka z regulacją wysokości - Rozeznanie Rynku
Formularz ofertowy - biurka z regulacją wysokości.pdf | |
Opis i specyfikacja - biurka z regulacją wysokości.pdf | |
Załączniki 1,2,3 - biurka z regulacją wysokości.pdf |
4. Dostawa pulpitów i lampek do nut.
Formularz oferty pulpity i lampki.doc |
Zapytanie ofertowe pulpity do nut i lampki TR.pdf | |
Załącznik nr 1 i 2 pulpity do nut i lampki TR.pdf |
Odpowiedź na pytania od Oferentów__1505-2020.pdf |
5. Doposażenie stanowisk w ergonomiczne akcesoria komputerowe
Ogłoszenie o zamówieniu |
Zapytanie ofertowe |
Załączniki 1-4 |
Zmiana ogłoszenia
Zapytanie ofertowe |
Zmiana ogłoszenia.pdf |
Załącznik nr 1 - aktualny formularz OPZ, formularza asortymentowo - cenowy-1.odt |
Rozstrzygnięcie i wybór oferty.pdf |
6. Dostawa oczyszczaczy powietrza z funkcją nawilżania
etap 1:
Formularz ofertowy oczyszczacze.pdf | |
Opis i specyfikacja - rozeznanie rynku.pdf | |
Załącznik nr 1 i 2.pdf |
etap 2:
Odpowiedź na pytania oferentów.pdf