fbpx



Drodzy Widzowie,
wróciliśmy na deski Teatru Rozrywki. Jeżeli nadal nie wykorzystaliście Państwo swoich biletów, proponujemy kilka rozwiązań.

Jeżeli zamierzacie Państwo przenieść swoją rezerwację na późniejszy termin - prosimy o kontakt z Biurem Promocji i Obsługi Widzów.

Bilety na spektakle będziemy zwracać tak szybko, jak to będzie możliwe. Zwroty pojawią się na kontach, z których bilety zostały opłacone, po zwrot za bilety zakupione w kasie można udać się do kasy lub zrobić to drogą elektroniczną. Istnieje również możliwość zamiany biletu na Bilet Prezent, który będzie ważny do 30 czerwca 2022 r.


Przed każdą planowaną wizytą w Teatrze Rozrywki, prosimy upewnić się, jakie są postanowienia rządu dot. funkcjonowania teatrów.


CO NALEŻY ZROBIĆ ABY OTRZYMAĆ ZWROT NA KONTO?


- Jeżeli zakupiono bilety przez internet (via Przelewy24):

W przypadku odwołanego spektaklu - jeżeli na 7 dni od otrzymania wiadomości o odwołaniu wydarzenia nie zadeklarujecie Państwo (telefonicznie lub mailowo) zamiany na inny termin - zwrotów dokonamy automatycznie, na konta, z których zostały zakupione bilety. Prosimy o cierpliwość, może nam to zająć około 2 tygodnie.

- Jeżeli zakupiono bilety tradycyjnym przelewem, po dokonaniu rezerwacji w Biurze Promocji i Obsługi Widzów:

W przypadku odwołanego spektaklu - prosimy o maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wpisując w tytule "Zwrot za bilety", w którym należy podać nr rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrotu, imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu W załączniku prosimy umieścić zdjęcie biletu lub bilet elektroniczny.

Jeżeli chcecie Państwo zrezygnować z indywidualnego biletu z przyczyn leżących po Państwa stronie - można to zrobić nie później niż na 4 dni (nie wliczając dnia wydarzenia) przed planowanym spektaklem. Również prosimy o maila na adres kasy.

Rezygnacje z zamówień grupowych (powyżej 10 osób) prosimy najpierw zgłaszać telefonicznie w Biurze Promocji i Obsługi Widzów, jednak nie później niż na 10 dni przed planowanym spektaklem. 

- Jeżeli zakupiono bilety w kasie:

Po zwrot za bilety można udać się do kasy lub zrobić to drogą elektroniczną. Wówczas, prosimy o maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wpisując w tytule "Zwrot za bilety", w którym należy podać nr rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrotu, imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu W załączniku prosimy umieścić zdjęcie biletu lub bilet elektroniczny.


CO ZROBIĆ, ABY ZAMIENIĆ BILET NA ODWOŁANE WYDARZENIE NA BILET PREZENT?

Wystarczy telefonicznie, mailowo lub smsem (na numery komórkowe) poinformować nas o tej decyzji.
W wiadomości należy podać imię i nazwisko osoby kupującej oraz datę i tytuł spektaklu.

Bilet Prezent można zwrócić do 14 dni od nabycia tylko na podstawie dowodu zakupu (osobiście w kasie lub mailowo).
Nowo zakupiony Bilet ważny jest aż 365 dni od daty jego zakupu.

 

Godziny pracy kasy
kasa czynna od pon. do pt. w godz. 9.00-17.00

W dni, w których gramy spektakle w godz. 12.00-20.00

W święta kasa jest nieczynna.



W tym czasie zapraszamy do kontaktu pod numerami - 605 370 289 | 691 988 020 | 661 470 207

w sprawie zwrotów biletów prosimy o mail na adres - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. umieszczając w treści: nr rachunku bankowego, nazwisko zakupującego oraz termin spektaklu.


BIURO PROMOCJI I OBSŁUGI WIDZA

czynne w godz. 8.30-16.00 | tel. (+48) 32 346 19 31 do 33 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - kontakt tylko mailowy i telefoniczny


ℹ️ Przed wizytą w teatrze poznaj - zasady bezpieczeństwa