fbpx

Spotkanie przy fortepianie
dialog, muzyka, poznanie

Doskonale wiemy, że możliwość dyskusji, zadania pytań i otwarty dialog to coś, na co widzowie czekają, dlatego, zapraszamy Was na nowy cykl „Spotkanie przy fortepianie”, gdzie w mniej formalnej atmosferze będziecie mieli wyjątkową okazję rozmowy, zadawania pytań swoim ulubionym artystom, zagłębiając się w ich życie prywatne, marzenia, plany i refleksje, które pulsują niczym melodia życia, pełna niuansów, dynamicznych zwrotów akcji i delikatnych, emocjonalnych nut.

W niezwykłej przestrzeni Małej Sceny granice pomiędzy sceną a widownią zaczną się zacierać, rozkwitając w ciepły i inspirujący dialog. Rozmowy w lekkiej formie poprowadzi dla was Marianna Dufek, razem przeniesiemy się w miejsce, gdzie muzyka fortepianu oddaje wibracje życia, a rozmowy stają się mostem, łączącym różne światy i doświadczenia.

Pomiędzy rozmowami, nasi goście wykonają bliskie swemu sercu utwory komponujące się z esencją spotkań, gdzie dialog i wymiana myśli odgrywają główną rolę.

Niech „Spotkania przy fortepianie" staną się miejscem, gdzie dialog jest nutą przewodnią, a fortepian stanowi piękne, akustyczne tło dla niezwykłych historii, które razem napiszemy.

Gościem czwartego spotkania będzie Elżbieta Okupska - aktorka, z równym powodzeniem kreuje role dramatyczne, komediowo-groteskowe, jak i musicalowe. Nieustannie uwodzi publiczność wrodzonym talentem, urokiem i niskim, wibrującym uczuciami głosem.

Najważniejsze role w Teatrze Rozrywki:
– postaci w Jeszcze w zielone gramy T. Wiśniewskiego,
– Freulein Schneider w Cabarecie J. Kandera i F. Ebba (1992, 2019),
– Waleria Ciągiewicz w Łotrzycach A. Osieckiej,
– Ubica w Ubu Król, czyli Polacy A. Jarry’ego,
– Narrator w The Rocky Horror Show R. O’Briena,
– Thérèse w Madame Thérèse M. Ratyńskiego wg B. Cendrarsa,
– Śpiewak uliczny w spektaklu Dyzma – musical W. Młynarskiego i W. Korcza,
– postaci w KRZYKU według Jacka Kaczmarskiego R. Talarczyka,,
– Pani Umney w Canterville Ghost J. Williamsa,
– Prezydent Barcelony w Przygodzie fryzjera damskiego Ł. Czuja wg E. Mendozy,
– Pani Corney w musicalu Oliver! L. Barta,
– Ordynatorka w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego,
– Pani Wilkinson w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Pani Hela w monodramie Lecha Majewskiego Mariacka 5
 
Elżbieta Okupska wystąpiła w kilkunastu filmach fabularnych, m. in. w Wojaczku, Angelusie oraz Onirice L. Majewskiego, w filmie Solidarność, Solidarność P. Trzaskalskiego, w Czeka na nas świat R. Krzempka, Białej sukience M. Kwiecińskiego, Benku R. Glińskiego, Nie kłam kochanie P. Wereśniaka, Od pełni do pełni T. Szafrańskiego i Fenomenie T. Paradowicza. Kolejne role filmowe Elżbiety Okupskiej, to: Matka Muraw w obrazie Z daleka widok jest piękny (reż. W. i A. Sasnal), Cyganka w Od pełni do pełni (reż. T. Szafrański), Sąsiadka Haliny w filmie Dzień kobiet (reż. M. Sadowska) oraz Tęga Chłopka w Papuszy (reż. J. Kos-Krauze i K. Krauze).

Aktorka ma w dorobku płytę z songami Bertolta Brechta, pochodzącymi ze spektaklu Uczciwe życie (reż. Andrzej Bubień).

rozmowy prowadzi: Marianna Dufek
fortepian: Ewa Zug

czas trwania: ok. 75 minut
Mała Scena Teatru Rozrywki