Inicjatywa zmierza do poprawy dostępności Teatru Rozrywki, przez zastosowanie Sztucznej inteligencji w projektowaniu rozwiązań wspierających optymalizację strony internetowej oraz aplikacji zgodnych ze standardami WCAG. Przedsięwzięcie zakłada wykonanie audytu z wytycznymi dla projektu nowej strony internetowej oraz Innowacyjnej aplikacji mobilnej, wspieranych przez SI, chatbota wirtualnego asystenta, w zakresie dostępu do informacji o spektaklach.przeprowadzenie a także szkoleń i warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników teatru, w tym obsługę narzędzi SI, tworzenie treści multimedialnych oraz zarządzanie platformami online. Cyfrowe narzędzia i rozwiązania wprowadzone w ramach projektu mają umożliwiać rozwijanie oferty online, co może stać się stałym elementem działalności teatru. Regularne aktualizacje i rozbudowa planowanej aplikacji mobilnej oraz platformy internetowej są odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania publiczności. W celu realizacji przedsięwzięcia niezbędne jest opracowanie rzetelnej specyfikacji technicznej podpartej badaniami aktualnych potrzeb w odniesieniu do nowoczesnych standardów, wymogów prawnych i zastosowania nowoczesnej technologi wspomagającej jak SIPrzedsięwzięcie objęte wsparciem bezzwrotnym w formie grantu w ramach konkursu: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności. GRANTY 2024. A2.5.1: Program wspierania działalności podmiotów sektora kultury i przemysłów kreatywnych na rzecz stymulowania ich rozwoju.Koszt przedsięwzięcia: 137 289,40 zł
wartość dofinansowania z UE: 91 615,52 zł.
Uczeń III klasy Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Artystycznej w Zakopanem. W szkole uwielbia zajęcia teatralne oraz muzyczne, gra na flecie poprzecznym, a w domu również na pianinie oraz gitarze. Laureat konkursów instrumentów dętych o zasięgu ogólnopolskim jak i międzynarodowym. Śpiew i muzyka są jego miłością od najmłodszych lat, a na scenie czuje się jak „ryba w wodzie”. Oprócz muzyki jego pasją jest sport. Od najmłodszych lat trenuje badmintona oraz narciarstwo, w których odnosi liczne sukcesy. Kocha szaleć na nartach na Kasprowym Wierchu oraz zdobywać górskie szczyty zimą i latem. Jeździ konno, uwielbia długie wyprawy rowerowe oraz kontakt z przyrodą. W czasie wolnym gra w piłkę nożną oraz czyta książki o tematyce przygodowej.
Jest uczniem 6 klasy Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Bytomiu. Od 4 lat trenuje lekkoatletykę w MKS-MOSM Bytom. Jest wielkim fanem muzyki rockowej, co wyraża poprzez grę na gitarze elektrycznej. W wolnej chwili jeździ na motocrossie, biega i jeździ na nartach. Oprócz muzyki Piotr uwielbia podróże, motoryzację oraz język angielski.
Zuzia jest uczennicą Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Artystycznej w Zakopanem w klasie gitary klasycznej. Od kilku lat uczy się śpiewu pod kierunkiem Anny Michalik w Zakopiańskiej Akademii Śpiewu w Zakopanem. W 2023 roku była półfinalistką międzynarodowego konkursu wokalnego Tour Music Fest. Fascynuje ją wiele dziedzin artystycznych – malarstwo, ceramika, a także śpiew i taniec. Swoje wielkie pokłady energii inwestuje również w sport – uprawia wspinaczkę górską, jeździ na nartach, rolkach i rowerze. W wolnym czasie gra na gitarze basowej i pianinie, czyta książki przygodowe i projektuje ubrania. Wraz ze starszą siostrą opiekuje się dwoma kotami brytyjskimi, koniem i kanarkiem.
Uczennica klasy szóstej Publicznej Szkoły Podstawowej w Gorzowie Śląskim. Hania kocha muzykę. Od szóstego roku życia uczy się gry na skrzypcach. Ukończyła klasę wokalu w Fundacji Rozwoju Artystycznego „Fabryka Muzyki” w Gorzowie Śląskim, gdzie nadal doskonali swoje umiejętności. Koncertuje na uroczystościach szkolnych, lokalnych i festiwalach.
Jest laureatką Międzynarodowego Konkursu „Wielkopolski Paradise”, Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki Obcojęzycznej „Wierzbowizja”. Otrzymała nagrodę Marszałka Województwa Opolskiego „Prymus Opolszczyzny”.
Interesuje się biologia i anatomią. Marzy o tym, by w przyszłości zostać śpiewającym lekarzem. W wolnym czasie uwielbia jeździć na rolkach i spotykać się z rodziną i przyjaciółmi.
To projekt edukacyjny, wystawa interaktywna, która zainspirowana została spektaklem „Curie – trzy kolory”. Widz, uczestnik zostanie zaproszony do obejrzenia wystawy, podzielonej na trzy kolory i trzy etapy: od rozpoczęcia życiowej podróży wielkiej naukowczyni, przez część biografii dotyczącej działalności naukowej, aż do jej śmierci. Uczestnicy wystawy będą brali czynny udział w wydarzeniach.
Interaktywny spektakl, angażujący młodzież do wspólnego kreowania w czasie rzeczywistym, wykorzystujący zasoby teatru, potencjał możliwości cyfrowych oraz teksty kultury, zgodne z podstawą programową. Materiał dydaktyczny opracowany został przez pedagogów oraz wybitnych praktyków teatru. Składa się ze scenariusza oraz nagrań audiowizualnych z wypowiedziami twórców, artystów i pracowników teatru.
Celem projektu jest stworzenie interaktywnej wystawy zdjęć artystów związanych ze wszystkimi zespołami artystycznymi Teatru Rozrywki. Wystawa ma na celu przybliżenie widzom codziennego życia i pracy artystów teatralnych, umożliwiając im bliższe poznanie osób i ich ról w spektaklach, skrócenie dystansu artysta-widz. Wystawa, która zastąpi obecną wystawę fotografii w foyer Dużej Sceny, ma na celu zwiększenie zainteresowania sztuką teatralną i promowanie naszej działalności. Przy portretach artystów pojawią się kody QR z odnośnikami do nagrań audio. Stworzymy wspólnie most między artystami a publicznością i pozwolimy zbliżyć się widzom do świata teatru.