Inspiracją dla powstania sola La la la la la był temat macierzyństwa, które rozumiane jest tu jako dwuznaczny dla kobiety etap, pełen sprzecznych uczuć, emocji, potrzeb i przemyśleń. Dwubiegunowość była wyjściem dla poszukiwań ruchowych. Obowiązek kontra chęć, poświęcenie kontra spełnienie, strach i zmęczenie kontra siła.
Decyzja Jury 9. edycji Obserwatorium Artystycznego ENTRÉE w składzie: Ewa Dąbek-Derda, Katarzyna Aleksander-Kmieć, Łucja Ginko, Stanisław Ruksza o finalistach edycji.
Lekcja 7 SZKOŁY TEATRU, przygotowana w formie interaktywnego, multimedialnego spektaklu teatralnego wprowadzać będzie publiczność – uczniów szkół ponadpodstawowych w zawiłości plastyki teatralnej. Odsłoni bogactwo kontekstów scenicznej wizualności. Rozwikłany zostanie przede wszystkim termin scenografia. Na pytanie czym jest i jak powstaje odpowiedzą wybitni polscy scenografowie, a wypowiedzi artystów zmontowane w blokach tematycznych stanowić będą kanwę spektaklu. Etiudy aktorskie i sceny interaktywne z publicznością wprowadzą złożoną problematykę kostiumu, rekwizytu i przedmiotu w teatrze. Ważnym tematem lekcji będzie także kwestia przestrzeni teatralnej.