Z Teatrem Rozrywki związał się we wrześniu 2007 roku, debiutując wyraziście rolą Stręczyciela / Kapłana w musicalu Jekyll & Hyde. Jarosław Czarnecki śpiewa również w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych.
Kolejne role w Teatrze Rozrywki:
– Magnolio w Przygodzie fryzjera damskiego Ł. Czuja wg E. Mendozy,
– Benny w musicalu Rent J. Larsona,
– Jan Rugby w sztuce Wesołe kumoszki. Musical G. Dorana, P. Englishby’ego i R. Bolta,
– Bernardo w West Side Story L. Bernsteina,
– Właściciel lokalu w spektaklu Dyzma – musical W. Korcza i W. Młynarskiego,
– Mickey Deans w Na końcu tęczy P. Quiltera,
– Policjant w Skrzypku na dachu J. Steina, J. Bocka i S. Harnicka,
– Roger de Bill w Producentach M. Brooksa,
– Ksiądz w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego i J. Suświłły,
– Waldi w musicalu Our House T. Firtha i Madness,
– Goebbels w Gottlandzie M. Szczygła,
– Egli w sztuce Frank V F. Dürrenmatta i P. Burkharda,
– Zły Czarodziej w bajce Kot w butach J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Czterdziestu w spektaklu Dumrul Szalony G. Dilmena,
– Żołnierz / Alex w spektaklu Niedziela w parku z Georgem S. Sondheima i J. Lapine'a,
– Góral w spektaklu Historia filozofii po góralsku J. Tischnera,
– Tata Billy'ego w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Paszeko / Wicekról w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Inspektor Hans Kemp w musicalu Młody Frankenstein M. Brooksa i T. Meehana,
– Gangster 2 / Patrzałek w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Bradley w musicalu Jak odnieść sukces w biznesie, zanadto się nie wysilając F. Loessera,
– Mieszkaniec II, Fistulka, Pan, Syn Cukraszki, Cyfrojeb, 1/2 Nowaka, Właściciel Galaxy, Henryk Pajęczarz w Żywotach świętych osiedlowych wg L. Amejko,
– Kapitan Monastario w musicalu familijnym Zorro J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Richard Willey w farsie Hotel Westminster R. Cooneya,
– Pan Bonsch w komedii Kura na plecach Freda Apkego,
– Syn Aliny w widowisku muzycznym Janowska. Synowie Aliny M. Zabłockiego,
– Everyman w spektaklu muzycznym Piekło i raj K. Prusa i J. Nohavicy,
– Dyrektor szkoły, Dyrektor cyrku w musicalu Pinokio. Il grande musical P. Ronchettiego i S. Marconiego,
– Doktor Matthews, Inspektor Bernard w spektaklu Harold i Maude C. Higginsa
– Gus w musicalu Koty A. L. Webbera,
– Stan w musicalu Tootsie D. Yazbeka,
– Król Herod w Jesus Christ Superstar - koncert (2023 r.),
– Monneyham / Pan James w musicalu School of Rock A. L. Webbera,
– Tom Kerwood w spektaklu Rodzina Kerwoodów R. Conneya.
Jarosław Czarnecki jest reżyserem koncertu Szkoła bluesa, powstałego w ramach Sceny Inicjatyw Artystycznych PO GODZINACH.
Brał udział w projekcie edukacyjnym Szkoła Teatru - Lekcja 2.
Foto: Artur Wacławek
Zagrał podporucznika Zygmunta Bogumiła w fabularyzowanym filmie dokumentalnym Tomasza Sianeckiego pt. Wielkie ucieczki – Bunt na Żurawiu, wystąpił również w serialu TVN Wydział śledczy.
Marek Chudziński występował również w programach telewizyjnych o charakterze rozrywkowym.
Z zespołem muzycznym Arbore Art Quintet współtworzył spektakl muzyczny dla dzieci Piotruś i Wilk do muzyki Sergiusza Prokofiewa.
W grudniu 2013 roku, podczas Wielkich Derbów Śląska, przed meczem Ruch Chorzów – Górnik Zabrze, który dedykowany był zmarłemu niedawno legendarnemu piłkarzowi, Gerardowi Cieślikowi, Marek Chudziński zaśpiewał na stadionie ulubioną piosenkę G. Cieślika pt. Trzej przyjaciele z boiska.
Na scenie Teatru Rozrywki zadebiutował w roku 2007 rolą Rocky’ego w czterech ostatnich przedstawieniach kultowego musicalu The Rocky Horror Show. Kolejne role na chorzowskiej scenie, to:
– Daniel Jackson w Spin – musical D. Pashleya,
– Jacques Wszędobylski w spektaklu W 80 dni dookoła świata po stu latach J. Bielunasa wg J. Verne’a,
– Jan w sztuce Wesołe kumoszki. Musical G. Dorana, P. Englishby’ego i R. Bolta,
– Krzepicki w sztuce Dyzma – musical W. Korcza i W. Młynarskiego,
– Piotr w rock-operze Jesus Christ Superstar A. L. Webbera i T. Rice’a; również w Jesus Christ Superstar - koncert (2023 r.),
– Aptekarz Bisset w musicalu Jekyll & Hyde F. Wildhorna i L. Bricusse’a,
– Fiedka w Skrzypku na dachu J. Steina, J. Bocka i S. Harnicka,
– Scenograf Bryan w Producentach M. Brooksa,
– Policjant w musicalu Our House T. Firtha i Madness,
– Hamlet stepujący w sztuce Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu,
– Policjant Jamie w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Oficer francuski / Zoto / Kastor w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Student medycyny, Bób w spektaklu Młody Frankenstein Mela Brooksa i Thomasa Meehana,
– Młody w Kocie w butach J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Artie Green w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Gatch w musicalu Jak odnieść sukces w biznesie, zanadto się nie wysilając F. Loessera,
– Joe Gillis w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Ernst Ludwig w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba,
– Gliniarz w musicalu Zakonnica w przebraniu A. Menkena,
– Aktor w spektaklu Dzieła wszystkie Szekspira (w nieco skróconej formie) A. Longa, D. Singera i J. Winfielda,
– Kot w musicalu Pinokio. Il grande musical P. Ronchettiego i S. Marconiego,
– Semaforro w musicalu Koty A. L. Webbera,
– Max w musicalu Tootsie D. Yazbeka,
– Dick Kerwood w spektaklu Rodzina Kerwoodów R. Conneya.
Marek Chudziński występuje również jako solista w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych Teatru Rozrywki; bierze udział w Lekcji 1, 3 i 4 SZKOŁY TEATRU a także w projekcie edukacyjnym Edu–Akcja. Jest autorem wizualizacji do autorskiego spektaklu Macieja Cierzniaka Osobowość zaburzona oraz filmów promujących spektakle Teatru Rozrywki. Produkuje również teledyski (m.in. Bartosza Jaśkowskiego i Grzegorza Poloczka).
Występował gościnnie w Gliwickim Teatrze Muzycznym, grając Jonatana w spektaklu Miłość czyni cuda E. Warty-Śmietany i W. Króla. W komedii muzycznej Prześliczna wiolonczelistka K. Piechnik i A. Zielińskiego (Centrum Kultury im. K. Bochenek w Katowicach) grał gościnnie rolę Wujka Mike'a. Gra również w spektaklu The Bricklin Musical. Samochodowa fantazja A. Cole’a i P. Ledouxa (Old Timers Garage w Katowicach).
Wspólnie z Magdaleną Wojtachą i Jakubem Wróblewskim wyreżyserował spektakl Dzieła wszystkie Szekspira (w nieco skróconej formie) A. Longa, D. Singera i J. Winfielda.
Foto: Artur Wacławek
Absolwentka Studium Aktorskiego przy Teatrze Śląskim im. S. Wyspiańskiego w Katowicach. W 2011 uzyskała dyplom aktora dramatycznego, przyznawany przez ZASP.
Na profesjonalnej scenie teatralno-muzycznej pracuje nieprzerwanie od 19 roku życia, debiutując w Gliwickim Teatrze Muzycznym, spektaklem High School Musical w reż. T. Dutkiewicza. Jako 15-latka otrzymała stypendium w dziedzinie kultury i sztuki za działalność w zespole gospelowym, ufundowane przez swoje rodzinne miasto Czechowice-Dziedzice.
Współpracowała z teatrami w całej Polsce. Między innymi:
– Gliwicki Teatr Muzyczny (High School Musical, Hair)
– Teatr im. W. Bogusławskiego w Kaliszu (Summertime)
– Teatr Śląski w Katowicach (Achilles i Panny)
– Teatr IV Scena w Katowicach (Kto tam? To nie Ty)
– Teatr Polski w Bielsku-Białej (Zorba)
– Teatr Palladium w Warszawie (Cuda Rebego)
– Teatr Muzyczny w Lublinie (Zorba)
Wioleta Malchar jest etatowym członkiem zespołu aktorskiego Teatru Rozrywki od roku 2011. Poza rolami w spektaklach, śpiewa również jako solistka w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych chorzowskiej sceny.
Role w Teatrze Rozrywki:
– Wendla w Przebudzeniu wiosny S. Satera i D. Sheika wg F. Wedekinda (nominacja do Nagrody Artystycznej ZŁOTA MASKA),
– Maria Magdalena w Jesus Christ Superstar A. L. Webbera; również w Jesus Christ Superstar - koncert (2023 r.),
– Sally Bowles w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba,
– Hudel w Skrzypku na dachu J. Bocka, J. Steina i S. Harnicka,
– Nancy w musicalu Oliver! L. Barta,
– Hedy La Rue w musicalu Jak odnieść sukces w biznesie, zanadto się nie wysilając F. Loessera,
– Sara w Our House T. Firtha i Madness,
– Dziecko generała Franco w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego,
– postaci w Jeszcze nie pora nam spać R. Kmity i B. Rawskiego,
– Młoda Lída Baarová w Gottlandzie M. Szczygła,
– Sygnał mózgu 1 w sztuce Bierzcie i jedzcie P. Demirskiego,
– Królewna w bajce Kot w butach J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Elif w spektaklu Dumrul Szalony G. Dilmena,
– Kobieta Szprycha w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Inezilla w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Jennifer Bristow w farsie Hotel Westminster R. Cooneya,
– Papuga, Krowa, Mysz w bajce Czarno na białym M. Guśniowskiej,
– Łałka w bajce Pozaziomki, czyli kosmiczna przygoda P. Kowańskiej,
– Błękitna Wróżka, Kot w musicalu Pinokio. Il grande musical,
– Sandy w musicalu Tootsie D. Yazbeka.
Z wykształcenia jest także pedagogiem. Prowadzi warsztaty aktorskie i wokalne.
W swoim dorobku posiada nagrania studyjne m.in. z Marcinem Wyrostkiem.
Współpracuje z Teatralnym Stowarzyszeniem Maskania.
Foto: Artur Wacławek
Doświadczenie zawodowe, jako aktorka, wokalistka, a także autorka opracowań muzycznych w spektaklach, zdobywała w teatrach Rzeszowa, Krakowa, Kielc, Wrocławia i Tarnowskich Gór.
Jako aktorka, zagrała m.in. w spektaklach:
– Skaza wg M. Brody (Sam, Matka), Zarah P. Żebro (Zarah Leander) – obydwa w Teatrze ZL w Tarnowskich Górach,
– Siostry Parry M. Ronconiego (Malka Pegelmann) – w Teatrze im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie,
– Historie Petra Zelenki (Alicja) – w Teatrze Nowym w Krakowie,
– Pijany na cmentarzu wg M. Hłaski (Dziwka), Wdowy S. Mrożka (Wdowa Pierwsza), Bolero P. Kohouta (Anna), Mały Książę A. Saint-Exupery’ego (Żmija), Mąż zdradzony, czyli Amfitrion Plauta (Alkmena), Nocą na pewnym osiedlu H. Bergera (Lucy), Rosyjska ruletka R. Kmity (Nastasja Filipowna vel Grusza, Cyganka oraz Chłopka), Milczenie S. Stephensona (Susan) – wszystkie w Teatrze im. S. Żeromskiego w Kielcach,
– Kobiety kontratakują (Kobieta) – w Teatrze Lalki, Maski i Aktora Groteska w Krakowie.
W latach 1998-2000 występowała w cyklu rozrywkowym Spotkanie z Balladą w reż. M. Bobrowskiego; zagrała też epizod w filmie Karol człowiek, który został papieżem w reżyserii G. Battiato.
Jako wokalistka wzięła udział w nagraniu trzech płyt („Ufam Miłosierdziu” na podstawie „Dzienniczka” św. s. Faustyny Głos Duszy, De Press – „Cy bocycie świnty ojce” oraz Grube ryby – „Grube ryby”).
W krakowskim Teatrze Nowym gra w Wężowisku J. Oparek.
Od listopada 2012 r. jest członkiem zespołu aktorskiego Teatru Rozrywki, poza spektaklami występuje również jako solistka w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych.
Role w Teatrze Rozrywki:
– Swatka Jenta w Skrzypku na dachu J. Steina, J. Bocka i S. Harnicka,
– Pani z Orbisu i Kobieta z workiem w przedstawieniu Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu K. I. Gałczyńskiego,
– Bankier 2 – Kristine Heaberlein w komedii Frank V F. Dürrenmatta i P. Burkharda,
– Narrator w spektaklu Dwa ukochania A. Sadowskiego i P. Lewickiego (nominacja do Nagrody Artystycznej ZŁOTA MASKA 2013),
– Dziennikarka, Kobieta z notesem w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Kamilla w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Maria Magdalena w Jesus Christ Superstar A. L. Webbera i T. Rice'a,
– Mary / Dziennikarka w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Pani Szydłowiecka w spektaklu Stańczyk. Musical J. Czaplińskiego,
– Fräulein Kost w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba.
Śpiewa w koncercie Poeci, których nam zabrakło.
NAGRODY:
– III miejsce na Małopolskim Festiwalu Wokalistów Jazzowych Zabierzów 98
– Nagroda Prezesa ZASP Kraków oraz Klubu Aktora Loża za najlepszy debiut aktorski poza Krakowem „Loża 2008” (za Dziwkę w Pijanym na cmentarzu)
– „Anioł Publiczności 2009” – Nagroda Studenckiego Koła Naukowego Przyjaciół Teatru i Filmu Uniwersytetu J. Kochanowskiego w Kielcach (za Lucy w Nocą na pewnym osiedlu).
Foto: Tomasz Zakrzewski
Brała udział w warsztatach w Teatrze Dramatycznym w Warszawie z Robertem Wilsonem, warsztatach komedii dell’arte z Andrea Pangallo oraz tańca butoh w Krakowie z mistrzem Takayuki Ishihara (Japonia).
Rolami dyplomowymi aktorki były: Tadrachowa w Moralności pani Dulskiej G. Zapolskiej, Kloc w Śnie nocy letniej W. Szekspira, Fabia w Don Juanie T. de Moliny oraz Iza w Iwonie księżniczce Burgunda W. Gombrowicza.
Po studiach zagrała Diabełka w Raju utraconym K. Pendereckiego (Opera Wrocławska) oraz Dziennikarkę w Dietrich i Leander P. Szalszy (Teatr Korez w Katowicach).
Marta Kloc ma również w dorobku działania reżyserskie: Pchła Szachrajka J. Brzechwy w jej reżyserii i w wykonaniu uczniów Gimnazjum w Kroczycach zdobyła I miejsce w Wojewódzkim Konkursie Małych Form Teatralnych (2007) oraz Puchar Burmistrza i Grand Prix na XIII Dziecięcym Festiwalu Teatralnym w Czerwonce-Leszczynach (2007).
Od września 2008 r. była członkiem zespołu aktorskiego Teatru Rozrywki. Od roku 2012 aktorka prowadziła i występowała w Lekcjach SZKOŁY TEATRU – autorskim projekcie Teatru Rozrywki, skierowanym do młodzieży. Pełniła funkcję asystenta reżysera w musicalach: Przebudzenie wiosny oraz Położnice szpitala św. Zofii.
Śpiewała również w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych.
Ważniejsze role w Teatrze Rozrywki:
– Alicja w musicalu Rent J. Larsona,
– Bilka, Szprynca i Cajtel w Skrzypku na dachu J. Bocka, J. Steina i S. Harnicka,
– Bileterka w bajce Pan Plamka i jego kot A. Koecher-Hensel,
– Żona 2 w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego,
– Oskarżyciel, Hela w Our House T. Firtha i Madness,
– Anna w Przebudzeniu wiosny S. Satera i D. Sheika wg F. Wedekinda,
– Zielona Gęś w spektaklu Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu K. I. Gałczyńskiego,
– Azrail w spektaklu Dumrul Szalony G. Dilmena,
– Zebra w bajce Czarno na białym M. Guśniowskiej.
Foto: Tomasz Zakrzewski